• ogrenci@fsm.edu.tr

2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı DGS Ek Yerleştirme Kayıt İşlemleri


2021 DGS ile üniversitemize kayıt hakkı kazanan adaylar, E-Devlet üzerinden elektronik olarak veya Haliç yerleşkesinde kayıtlarını yaptırabilirler.

E-devlet Kayıt Tarihleri : 02-03 Kasım 2021

Yerleşkede Yapılacak Kayıt Tarihleri : 02-05 Kasım 2021

Yerleşkede kayıt yaptıracak olan öğrenci adaylarının öncelikle en yakın Al Baraka Türk Bankasından veya e-ödeme sisteminden öğrenim ücretlerini ödemesi gerekmektedir. Ödeme işlemlerini tamamlayan öğrenci adayları, Haliç yerleşkesindeki öğrenci işleri ofisinde kayıtlarını aktif hale getirmelidirler. (ödeme işlemleri için öğrenci numaranız gerekmektedir)

Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız.

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’ ye giriş için tıklayınız. 

Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS)’ ye giriş yaptıktan sonra aşağıdaki adımları izleyerek sisteme giriş şifrenizi oluşturabilirsiniz.

*Kayıt İçin Gerekli Evraklar

  • DGS sonuç ve yerleştirme belgesi
  • Lise diplomasının aslı ve fotokopisi ( Aslı daha sonra geri verilecektir.)
  • DGS tercih listesi (Üniversitemize 4. Veya 5. Sırada yerleşip önceki tüm tercihlerinde FSMVÜ yazanlar için ,Elektronik kayıt yaptıracak adaylar bu belgelerini ekayit@fsm.edu.tr adresine mail atmaları gerekmektedir.)
  • Ön Lisans Programında Alınan Derslere Ait Onaylı Transkript ve Ders İçerikleri (Islak İmzalı)